در هر مدل از  صفحه کیلومترها برای به حرکت در آوردن عقربه ها نیاز به موتور هست که این موتور ها برای هر برند و یا مدل از صفحه کیلومتر ها تفاوت دارند. بنابراین طبق هر مدل موتور بسته به نوع خودرو عقربه صفحه کیلومتر خاصی نیز وجود دارد.

پس در هنگام انتخاب نوع عقربه , تشخیص نوع موتور صفحه کیلومتر (پشت آمپر) الزامی است.

در پایین با برخی از انواع موتور های صفحه کیلومتر آشنا خواهیم شد.


آشنایی با برخی از انواع مدل های موتور های صفحه کیلومتر


موتور عقربه صفحه کیلومتر خودروی پژو 206 فرانسه :

در عکس های زیر موتور و عقربه مخصوص صفحه کیلومتر خودروی پژو 206 فرانسه را مشاهده میکنید.عقربه صفحه کیلومتر خودروی پژو 206 فرانسه در دو رنگ سفید و قرمز موجود است. که بسته به انتخاب مشتری قابل انتخاب است و تفاوت آنها فقط در رنگ آنها می باشد.


موتور عقربه صفحه کیلومتر برند کروز قدیم(موتور سفید) :

در صفحه کیلومتر های برند کروز تولید قدیم (خودروهای : پیکان , پیکان وانت , پژو 405 , پژو پارس , سمند , RD , پراید , و ...)از این مدل موتور در آنها استفاده شده است. فقط درخودروی پراید قدیم این نوع موتور با بقیه موتور ها تفاوت دارد.عکس این مدل موتور و عقربه را در زیر مشاهده می کنید.شکل عقربه این موتور بسته به نوع خودرو با هم تفاوت دارند.



موتور عقربه صفحه کیلومتر برند کروز جدید(موتور مشکی  , لوزی ) :

در صفحه کیلومتر های برند کروز تولید جدید (خودروهای : پیکان وانت , پژو 405 , پژو پارس , سمند , روآ , پراید , و ...)از این مدل موتور در آنها استفاده شده است. عکس این مدل موتور را در زیر مشاهده می کنید.شکل عقربه این موتور بسته به نوع خودرو با هم تفاوت دارند.


موتور عقربه صفحه کیلومتر برند سازه پویش (SPCO)  :

در صفحه کیلومتر های برند سازه پویش ,(SPCO) (خودروهای : پژو 405 , پژو پارس , سمند , روآ , پراید , و ...)از این مدل موتور در آنها استفاده شده است. عکس این مدل موتور را در زیر مشاهده می کنید.شکل عقربه این موتور بسته به نوع خودرو با هم تفاوت دارند.



موتور عقربه صفحه کیلومتر برند مجد :

در صفحه کیلومتر های برند مجد (خودروهای : پژو 405 , روآ , پراید , نیسان , و ...)از این مدل موتور در آنها استفاده شده است. عکس این مدل موتور را در زیر مشاهده می کنید.شکل عقربه این موتور بسته به نوع خودرو با هم تفاوت دارند.لازم به ذکر است شکل ظاهری این مدل موتور , با موتور های سازه پویش یکی است و گاها میتوان آنها را به جای هم استفاده نمود.

برای خرید انواع موتور های صفحه کیلومتر اینجا کلیک کنید.

برای خرید انواع عقربه موتور های صفحه کیلومتر اینجا کلیک کنید.